پس از شکست 2 بر يک در مه آتزا مونتلا: اينترميلان بهتر از ما بود
 
کلبه فراقط!!!
دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, :: 11:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرمربي فيورنتينا تاکيد کرد اينترميلان تيم بهتري نسبت به آنها بوده و در ديدار برابر آنها اشتباه بازيکنان ويولا بيش از گذشته بوده است.


     به نقل از اسکاي اسپورت ايتاليا، فيورنتينا در ديدار هفته ششم خود در ليگ ايتاليا با نتيجه 2 بر يک به اينترميلان باخت.


تک گل ويولا را رومولو وارد دروازه اينترميلان کرد ولي پيش از آن نرآتزوري 2 بار دروازه فيورنتينا را باز کرده بود تا گل رومولو تاثيري در شکست تيمش نداشته باشد.


وينچنزو مونتلا در مورد ديدار گفت: با توجه به اينکه اشتبا‌ه‌هاي بازيکنانم در جريان ديدار بيش از گذشته بود ولي معتقدم شاگردانم بازي بدي انجام ندادند. در همه ديدارهايمان عملکرد بهتري نسبت به حريف داشته‌ايم حتا در زماني که يک بازيکنم کمتر از حريف داشته‌ايم. متاسفانه با توجه به شانس‌هايي که روي دروازه اينتر داشتيم و مدت زماني که توپ در اختيار ما بود نتوانستيم کار حريف را تمام کنيم.


وي افزود: اين مهم است که بتوانيم در طول ديدار حريف را به کنترل خودمان در آوريم ولي بايد بياموزيم که در مقابل دروازه آنها موثر تر ظاهر شده و گل بزنيم. به بيان ديگر، اينترميلان در کل عملکرد بهتري نسبت به ما داشت. البته اين موضوع ما را شگفت زده نمي‌کند. اين ما بوديم که مي‌توانستيم بهتر از اين عمل کنيم. اين ديدار بايد براي ديدارهاي آينده ما درس بزرگي باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان